05 heinäkuuta 2013

Terveyspizza

IMG_9473 Oon luvannut tän pizzan ohjeen jakaa teille jo aikoja sitten. Tänään tein tätä astetta terveellisempää pizzaa pitkästä aikaa, joten kuvailin teille tekovaiheet samalla. Alkuperäinen resepti on täältä. Kyseessä on siis vähähiilihydraattinen pizza, jonka pohja on valmistettu pelkästään kananmunista. Tosta pohjasta tulee melko ohut ja löysä, mutta mun mielestä se on hyvää! Ja sopii hyvin kaikille terveysintoilijoille;).
IMG_9428 1 IMG_9436 IMG_9440 IMG_9445
IMG_9451-001 2 IMG_9460 IMG_9463 IMG_9469
Jos kokeilette tätä, kertokaa ihmeessä mielipiteenne!

8 kommenttia:

  1. Haaa, kiitti vinkistä! Vois kokeilla joku kerta. - Vissiin vähän nopeempikin tehä ku normi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :) ja joo, ton valmistamiseen ei mee aikaa kun joku 10-15 minuuttia!! :)

      Poista
    2. Noniii, no täytyypä sitte josks kokata! :)

      Poista
  2. Heyy näyttääpäs hyvältä! Täytyy itekin kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Vois kokeilla tuotakin joskus, mä oon oopseja tehnyt joskus mutta pizzapohjaa en oo tehnyt tolleen.

    Tein eilen sen kukkakaalipizzapohjan ja tänään ajattelin tehdä tuon http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=1275 pizzapohjan kun mulla on psylliumia kaapissa. Ostin tota psylliumia joskus kun ajattelin tehdä jotain leipää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Namii, pakko itekin kokeilla joskus tota linkkaamaasi reseptiä, kuulostaa nimittäin herkulliselta! Haha, oon kyllä niin hurahtanu kaikkiin terveyspizzoihin, joten on hauska kokeilla erilaisia ja etsiä oma suosikki! :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮